مقاله بين المللي کردن برنامه درسي آموزش عالي در ايران: موانع و چالش هاي بين فرهنگي فرارو
مقاله بين المللي کردن برنامه درسي آموزش عالي در ايران: موانع و چالش هاي بين فرهنگي فرارو دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بين المللي کردن برنامه درسي آموزش عالي در ايران: موانع و چالش هاي بين فرهنگي فرارو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بين المللي کردن برنامه درسي آموزش عالي در ايران: موانع و چالش هاي بين فرهنگي فرارو،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بين المللي کردن برنامه درسي آموزش عالي در ايران: موانع و چالش هاي بين فرهنگي فرارو :
سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی آموزش و پرورش چند فرهنگی
تعداد صفحات: 10
چکیده:
بین المللی کردن برنامه درسی (IOC) مفهوم جدید و در حال تحول است که بطور ویژه از اوایل قرن بیست و یکم در ادبیات برنامه درسی مورد توجه قرار گرفته است. علیرغم اهمیت و جایگاه چنینایده ای، برداشت ها و ت فسیرها از این واژه در بسیاری از ممالک بویژه ایران توأم با ابهام، سردرگمی و ع دم شفافیت است. پژوهش حاضر در راستای بررسی این مفهوم در ادبیات برنامه درسی تلاش کرده است، ضمن تبیین این مفهوم جدید، پشتوانه های آن را در نظام آموزش عالی ایران مورد بحث و نقد قرار دهد. در این مقاله تلاش شده است تا ابعاد، مؤلفه ها، موانع و چالش های فرهنگی بین المللی کردن برنامه های درسی تبیین و تصریح گردد.
[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]