تاثير رسانه هاي اجتماعي در کسب و کار
تاثير رسانه هاي اجتماعي در کسب و کار دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثير رسانه هاي اجتماعي در کسب و کار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تاثير رسانه هاي اجتماعي در کسب و کار،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن تاثير رسانه هاي اجتماعي در کسب و کار :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس بين المللي مديريت در قرن 21
تعداد صفحات : 7
چکیده مقاله:
امروزه یک پدیده رشد ثابت و سریع در استفاده از اینترنت برای ارتباط و همکاری بین افراد مشاهده می شود. وبلاگ ها و میکروبلاگها، جوامع مجازی، شبکه های اجتماعی، گیم ها و ... تحت اصطلاح رسانه های اجتماعی مفهوم می یابند. رسانه های اجتماعی که به منظور تسهیل ارتباطات فردی در سطح گسترده مورد استفاده قرار گرفته اند، فرصت های قابل توجهی در توسعه روابط کسب و کار ایجاد کرده است و تا حد زیادی محیط کسب و کار را تحت تاثیر قرار داده است. در نتیجه آن، ارتباط و همکاری بین کارکنان و شرکای سازمان در گستره شبکه ایجاد شده است. در این شرایط شرکت می تواند از آنها به عنوان یک کانال برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کند. این پژوهش به بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی در محیط کسب و کار می پردازد. عدم برقراری ارتباط های دیجیتالی با دنیای وسیع بیرون به معنی حذف شدن از گردونه ی زندگی اجتماعی امروز است. کسب و کار برای ایجاد ارتباط با مشتری و ایجاد حس همذات پنداری، نیاز به ارسال فرکانس های قوی و دائمی دارد
[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما : ]